سوالات و جواب متداول
سوال و جواب متداول
- آیا سایت شما همه پروازها را دارد ؟
- سایت charter730 نرخ ها را از همه شرکت های هواپیمایی و چارتر کننده ها از هر نقطه ایران به هر نقطه ایران نمایش می دهد و متصل به سیستم های رزرویشن سراسری آنها می باشد. اکثر پروازهای داخلی و بعضی پروازها به کشورهای همسایه توسط سایت ما قابل رزرو هستند.
- روند خرید بلیط در سایت چارتر 730 به چه صورت است ؟
- بهتر است ابتدا از طریق لینک ثبت نام بالای صفحه در سایت ما عضو شوید، سپس یا با بخش مسیرهای پیشنهادی مبدا و مقصد را انتخاب کنید. و یا با کلیک برروی فلش کنار گزینه مبدا و مقصد در سمت راست سایت از پنجره بازشده شهر مبدا و مقصد را انتخاب و سپس روی گزینه جستجو کلیک کنید، تاریخ پرواز را انتخاب و کلیک کنید، با کلیک برروی گزینه "انتخاب" که در کنار مشخصات هر پرواز وجود دارد میتوانید پرواز را رزرو کنید، در پنجره بازشده مشخصات مسافران را وارد و پرداخت را انجام دهید، بلیط شما صادر و آماده نمایش و چاپ است. با کلیک برروی لینک آموزش تصویری خرید بلیط توضیحات بیشتر را مشاهده نمایید.
- پرداخت را انجام دادم و بلیط برایم صادر شده باید چکار کنم؟
نبریک! پرواز شما رزرو شده است از بلیط خود پرینت بگیرید، دیگر کاری ندارید، قبل از پرواز همراه با کارت شناسایی و بلیط در فرودگاه حضور داشته باشید.
- بعد از رزرو شماره پیگیری داده شد ولی پولی پرداخت نکردم و به درگاه بانک هم متصل نشدم و پیام داده شده که با کارشناسان تماس بگیرید چه اتفاقی برای رزرو من افتاده است ؟
- اگر پولی از حساب شما کسر نشده است و شما پرداختی انجام نداده اید در صورت مشاهده پیام فوق این بدین معنی است که لیست پرواز انتخابی شما موقتا بسته شده است یا تمام صندلیهای پرواز رزرو شده اند، یک دقیقه دیگر دوباره تست کنید و ورزرو را انجام دهید اگر دوباره با همان پیام روبرو شدید پرواز دیگری را انتخاب کنید، شما باید به صفحه پرداخت بروید و سیستم از حساب شما پول برداشت کند تا اتوماتیک بلیط به شما تحویل داده شود.
- پول از حساب من کم شده ولی بلیطی صادر نشده است چه اقدامی انجام دهم ؟
- از قسمت پیگیری خرید در بالای صفحه شماره پیگیری خود را در فیلد شماره واچر وارد کنید و شماره موبایلی که آن را در هنگام خرید وارد کرده اید را تایپ کنید تا بلیط برای شما نمایش داده شود در صورتی که قبلا در سایت ثبت نام کرده باشید در قسمت کاربری شما، بلیط های صادر شده قابل مشاهده می باشد.
اگر همچنان بلیط خود را مشاهده نکرده اید 1 ساعت بعد حساب بانکی خود را چک کنید ممکن است پرداخت شما ناموفق باشد که تا حداکثر 48 ساعت پول به حسابتان برگشت داده می شود.
- پول از حساب من کسر شده بلیطی صادر نشده چه اتفاقی برای پرداخت من افتاده است ؟
-خرید شما ناموفق بوده است پول به حساب شما طی چند ساعت بر میگردد بعد از برگشت پول مجدد خرید کنید به خاطر داشته باشید همواره دکمه تکمیل فرایند خرید را در انتهای خرید فشار دهید تا خرید شما کامل شود.
اگر تا 72 ساعت پول به حساب شما عودت داده نشد با ما تماس بگیرید.
- بلیط صادر شده ولی باز نمی شود چکار باید کرد ؟
- چند ساعت بعد دوباره بلیط را دانلود کنید و باز کنید اگر مشکل پابرجا بود با ما تماس بگیرید
- بلیط باز میشود ولی داخل بلیط نوشته شده بلیط شما مشکل دارد چکار باید کرد ؟
- با ما تماس بگیرید
- سیستم پیام می دهد امکان صدور این پرواز وجود ندارد چه باید کرد ؟
- اگر پولی پرداخت نکرده اید پرواز دیگری را انتخاب کنید .
- پرواز به خاطر بدی آب و هوا لغو شده چه باید کرد ؟
- اگر پرواز بیش از 2 ساعت تاخیر دارد یا به خاطر بدی آب و هوا لغو شده باید بلیط خود را توسط کانتر مربوطه در فرودگاه ممهور نمایید. مهر بدی آب و هوا یا مهر تاخیر بیش از 2 ساعت. سپس درخواست استرداد وجه را همراه با اسکن بلیط ممهور شده را برایمان فکس نمایید یا به آدرس ایمیل ارسال کنید و اصل بلیط را نزد خود نگه دارید. بعد از طی مراحل وجه مسترد شده و به حسابتان واریز خواهد شد. بدیهیست استرداد وجه فقط با ارائه بلیط ممهورشده میسر است.
- میخواهم پروازم را کنسل کنم چکار کنم؟
- قبل از رزرو بلیط از خرید اطمینال حاصل کنید، کنسل کردن بلیط با جریمه زیاد فقط میسر است.
کنسل کردن بلیط چارتری: کنسل کردن بلیط چارتر 25 ساعت قبل از پرواز ممکن نیست و کل بلیط سوخت میگردد. برای کنسل کردن بلیط چارتر با کلیک برروی گزینه استرداد بلیط با ارسال شماره خرید و مشخصات بلیط و شماره شبا حساب بانکی یا شماره کارت بانکی مسافری که بلیط با نام او رزرو شده درخواست کنسلی بلیط را ثبت کنید. جریمه کنسلی بسته به قوانین چارترکننده و تعداد روزهای باقیمانده تا پرواز متفاوت است که به اطلاعتان خواهد رسید سپس مبلغ به حسابتان واریز خواهد شد. قوانین خرید پروازهای چارتری را در این صفحه مطالعه نمایید.